lördag natt

Klockan är drygt två på natten och jag kom hem för en liten stund sen från festen. En rolig  fest tycker jag. Många många killar, men det var ju bara roligt.  Blev iallafall en lyckad kväll, tänker inte gå in djupare på festen eftersom jag inte vet vilka som läser här hahahah. Måste bara berätta att sofia ramlade i trappen, nu har jag det nerskrivet så ingen glömer det. haha toker, min lilla syster tvilling. Haha hela kvällen gick folk runt och trodde att vi var tvillingar, eller vi sa att vi var och alla gick på det. Tydligen ska vi vara väldigt lika varandra.

Men nu kanske jag snart ska lägga mig för att orka den jobbiga tidiga matchen imorgon. Puss godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0