Lördag

Första helt lediga dagen på lovet. Känns helt underbart. Nio helt lediga dagar, tänk att loven alltid kommer när man behöver dom som mest?! Perfa perfa
Går kvällen blev inte alls som jag trodde (chillkväll hemma) utan vid tio halv elva tiden gick jag och mötte lite killar. Kanske inte bästa fredags kvällen eftersom det slutade med att vi satt allihoppa i en tvättstuga, haha men lite senare hamnade vi iallafall i soffan framför tv:n. Blev dock ganska sent innan jag kom hem, vid tre tiden tror jag, Men vad är ett lov till för?

Ikväll blir de tockså lite paaarty, roligt roligt. Hoppas på en bättre kväll idag till skillnad från igår och sist vi alla skulle ses. Haha men det är glömt. Ikväll blir allt bra ! Blir nog troligtvis lika sent ikväll. Haha helt underbart att inte mina föräldrar bryr sig när jag kommer hem "Vi litar på dig Niocole" och det tycker jag låter v'ldigt bra.
Nu på förmiddagen åkte jag och shoppade lite, eller nja inte lite, det blev en hel del. Köpte skor också men har tyvärr ingen bild på dom för papi skulle åka och byta dom. haha
       
         två koftor                                  smink                                tunika

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0