plugg

en apelsin, ett glas oboy och musik är det som får mig att kunna plugga denna tisdagskväll klockan halv elva på kvällen. Kände att det är lika bra att få bok recensionen klar som ska lämnas in på onsdag så jag kan vara helt helt ledig imorgon. Skönt att slippa tänka på massa plugg. Eller nu när jag sa så kom jag på att jag har spanska prov på torsdag, OMG men det får jag väl plugga på imorgon kväll och onsdag. Det kommer nog bli bra.

Har ganska många frågor kvar på bokrecensionen så det är nog bästa att jag fortsätter plugga innan klockan hinne rbli alldeles för mycket. Skulle nämligen vilja hinna kolla på film innan jag somnar. Men skolan får komma i första hand denna kväll, haha första gången? tror nästan det.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0