Söndag

Tänker inte nämna eller berätta något om går kvällen.. Något jag bara vill lämna, men alla mina närmsta vänner kan vara lugna för ni ska få veta allt. Vill iallafall säga tack till dom killar som vet hur man ska vara, vill inte ens tänka på hur det skulle slutat om inte några skulle hjälpt oss så mycket..
Men tyckte iallafall att jag, madde och therese hade en mysig liten random stund tidigare på kvällen igår i mitt lilla rum. Haha bilder läggs in på bloggen så fort madde lagt in dom på datan och skickat dom till mig.

Snart ska jag iväg och äta middag med tjejerna från gamla västberga, eller för att vara exakt så är det vi tjejer som gick i 9a. Ska bli väldigt trevligt att träffa alla, vi har ju trots allt gått ungefär 10 år i samma klass. Otroligt roligt och bra att några tar tag i det!

Men nu går bussen om en kvart, måste springa och ordna det sista!
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0