Utmaning

Jag har blivit utmanad av sofia (www.fiass.blogg.se)
Utmaningen går ut på att man ska svara på frågorna med endast ord som börjar på ens egen bokstav. So lets go!
Håll tummarna för mig nu, liksom sofia ska ju inte få vinna över mig ! Man måste ju visa vem som är den äldsta..

1. Vad heter du? Nicole
2. Ett ord på fyra bokstäver:  Najs
3. Flicknamn:  Nikolina
4. Pojknamn: Niklas
5. Yrke: naprapat
6. Färg:  neongul
7. Klädesplagg: nickejacka
8. Mat: nudlar
9. Sak i badrummet: nececär
10. Plats/stad: New york
11. En orsak att vara sen: ny i staden
12. Något man skriker: nörd!
13. Film: number 23
14. Något man dricker: nyponsoppa
15. Band: Nickelback
16. Djur: nyckelpiga
17. Gatunamn: nioörtsvägen
18. Bil:  nissan
19. Sång: No fair - the rasmus
20. Aktivitet med mer än en deltagare: NHL

Godkänt? Haha det tycker jag verkligen
Väääääldigt knepigt måste jag säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0