20 januari

Tillbaka till bloggen igen. För ungefär femton minuter sen var jag ny bloggare på devote. se men det passade inte riktigt mig så gjorde en ny snabb och enkel design och börjar blogga här igen istället. Men mycket till bloggande blir det inte ikväll för imorgon bär det av till danderyd för att kolla på boysen när de spelar innebandy dm vilket betyder att jag måste komma i säng snart för att orka komma upp imorgon. Men jag lovar (starkt ord men jag ska verkligen försöka) blogga mera, helst varje dag. ojoj känner att jag får stora förväntningar på mig nu. Haha men okej vi gör så här, jag börjar blogga mera om ni alla läsare börjar kommentera det jag skriver om. Det blir ju mycket roligare så. Deal or no deal?

Puss puss, godnatt

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Deal! :D

2009-01-21 @ 00:06:29
Postat av: Anonym

skriv om lite intressantare saker så..

2009-01-21 @ 12:44:25
Postat av: Nicole

och vad är intressant då?

jag bitts inte så skriv vem du är ;D

2009-01-21 @ 13:56:45
Postat av: Anonym

synd, jag bitts..

2009-01-21 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0