21 januari

Tidig morgon i danderyd idag. Redan på plats var boysen som var laddade till hundra inför de två matcherna. Första matchen som spelades var det som gott som helt tomt på läktaren, bara vi jb tjejer satt där och hejjade fram killarna till en vinst. Men inför andra matchen då motståndarna var hemma laget danderyd blev de thelt fullproppat i hallen av massor med snobbiga (haha ni skulle sett vissa av dom) ungdomar med trummor och hela fadderullan. Men vilket drag det blev asså, både på läktaren och på planen. Men tyvärr lyckades danderyd över ta matchen och vann... Synd för oss men jaja nästa vecka är det vi tjejer som ska splea och då jävlar gäller det.
Back to the danderyds boys, asså herregud vad det kan skilja sig mellan folk från skola till skolan. Många där var ju alldeles för mycket... Roligt och se dom stora skillnaderna. Frågan är bara vad man föredrar? Ett stället där allt om utseende, kläder och saker är en tävling eller en skola där alla är sig själva? ....

Åhh vad jag längtar till helgen, känner att det kommer bli kanon allting. Man kan ju inte ljuga för sig själv och inte säga att lördagen kommer äga hela veckan, saknat er fem tjejer så grymt mycket. Vi kommer få en toppen kväll, eller kanske jag ska säga natt, för det lär ju bli rätt sent om jag känner alla rätt haha.

Imorgon, vanlig skoldag med matte och spanska på schemat.... Varför ska den tråkigaste dagen vara i slutet av veckan?! Orkar verkligen inte... blääääää. Men tänkte iallafall vara lite kreativ och plugga ikväll (hörde ni! jag ska plugga) haha känner att det är dags att börja med det.


Puss puss nu måste jag fixa lite saker och städa innan det blir plugg....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ska bli så kul! panikstädar mitt rum här :S <3 <3

2009-01-21 @ 21:51:37
Postat av: Anonym

jaaa jag längtar! <3

en kväll med tjejerna kan ju inte bli bättre hihihi du har det alltid så fint rebecca :D

2009-01-22 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0