22 januari

Som ni flesta kanske vet så medverkade jag i en Beck-film för några månader sen, det var så otroligt roligt att komma tillbaka till teaterspelandet igen eftersom jag hade haft ett stop inom det på ganska många år. Efter beckfilmen blev det ganska dött med dessa jobb men idag har jag blivit erbjuden ännu ett nytt jobb! Nästa lördag har jag nämligen fått ett foto/modell jobb! Ett jobb som är helt nytt för mig, men oj så roligt och intressant det ska bli. Det roligast med hela den här grejen är att jag själv inte sökt den här "rollen" utan företaget (killen som håller i det) har sett mina bilder och vill gärna att jag ska vara med. Roligt roligt! :D Haha så nu är det bara ladda med utseendet till nästa lördag, glänsa och vara vacker! haha ett skämt..

Snart ska jag iväg på min älskade lilla innebandy träning... heheh
Puss skriver kanske ikväll <3

Kommentarer
Postat av: matilda

wow nicole:)

2009-01-22 @ 21:17:22
URL: http://adoreeus.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä? fan va kul!!!!!!!! :D

2009-01-24 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0