27 januari

Har precis ätit lite god mellis, men usch så ont i magen jag fick... Behöver nog lägga mig ett tag, men ska först skriva lite för att ni läsare inte ska bli besvikna.
Kanske inte har berättat det men i söndags åkte jag, rebecca, runa och julia till stan efter övernattningen hos rebecca som kanske inte direkt blev övernattning eftersom vi inte sov något (?) men iallafall det jag tänkte komma till handlar om dagens mode. Vi besökte nämligen en affär som aldrig lockat mig ; Weekday. Det var princip första gången jag var inne i denna butikskedja, och blev nästan chockad av de kläder som mötte mig innanför butiksdörrarna.. "Herregud" måste jag nästan säga till detta mode.. Det är ju nästan som om att åka tillbaka till tiden då hippies och alla möjliga "bohemer" existerade. Okej, nu ska jag inte klaga för mycket för självklart hade de några plagg som kanske skulle falla mig i smaken (jeansen till exempel) men de flesta plagg gjorde mig nästan talfatt, jag säger bara "herregud, vad är det för modevärld egentligen"?!

Men jaja alla har sin stil, förstår mig bara inte på den men aja. Nää nu får jag hämta en alvedon och lägga mig framför tv:n och ta det lugn. Juste, måste plugga också... Får bli tv pluggande, haha funkar suveränt ! Naaat
Puss puss


Kommentarer
Postat av: hej

WEEKDAY ÄGER JU!

2009-01-27 @ 18:13:15
Postat av: JULIA

håller med "hej"xD

2009-01-27 @ 18:32:50
Postat av: Anonym

nja som sagt, inte min stil.. :P

2009-01-27 @ 18:33:01
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha "hej" vilket snyggt namn asså :P

2009-01-27 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0