28 januari

Tänk det är bara en månad sen som jag låg på Indiens vackra strand och solade och hade det bra, känns konstigt nog som om tiden gått sakta. Känns som om jag varit hemma hur länge som helst fast det egentligen bara gått tre veckor sedan hemkomsten. Tänk vad mycket som kan hända på tre veckor? Eller, egentligen kanske det inte hänt jätte händelsefulla saker men dessa tre veckor har i alla fall varit långt ifrån lugnt eller veckor där man sagt "vad långtråkigt" utan det har varit smockat med saker varje dag. Men aja det gillar jag, så länge man får lite vila och ledighet. Appropå behövande av vila och ledighet så är jag helt ledig i helgen, inga matcher. Första gången i världshistorien? Ska i alla fall bli grymt skönt att ha en ledig helg, där emot tror jag inte att det blir mycket till vila eftersom helgen redan ser ganska planerad ut. Fredagkväll efter träningen blir det troligtvis bio, i taket lyser stjärnorna. Och på lördag är det dags för mitt lilla foto/modell jobb och sedan på kvällen träffa massa och ha lite skoj. Sen på söndag kanske det äntligen är lugnt? Ska nog i alla fall ha en lång sovmorgon (det lär nog behövas efter lördagen), vad mer som är planerat på söndag är att jag ska åka och vaccinera mig. Så sjukhuset på söndag. Haha ser ut som om den här helgen kommer bli super bra.

Denna onsdag blir där emot inte lugn med vila...
Eller lite vila har jag ju fått på grund av att vi tjejer som spelar innebandy ska iväg och spela dm i eftermiddag. Så vid tio i elva ska vi samlas i skolan för att ta lilla minibussen till handen (?) för att spela två matcher. Tror detta är årets första sovmorgon, och säkert den sista... Men min dag är inte slut efter dessa två matcher. Nej, för då är det bara att skynda sig hem för att äta något innan det är dags att åka iväg match med damlaget. Bortamatchen med damlaget börjar halv åtta vilket betyder att klockan hunnit bli mycket innan man kommit hem. En riktigt innebandydag skulle man kunna säga. Oj vad motion jag kommer få, haha.

Nej nu har tiden flygit iväg och det kanske är bäst för mig att börja packa väskorna inför dagens två innebandy tillfällen. Kanske fixa en snygg frilla också? Om jag orkar vill säga haha

     
 nya lagfotot, jag är tyvärr inte med eftersom det togs när jag var i indien...

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0