31 januari

Lite sömn och tidig morgon. Kom hem vid tjugo i tre igår natt efter lite chillfest hos jocke. Haha mycket trevligt var det måste jag säga hahahaha. Imorse blev det som sagt en tidig morgon, ställde väckarklockan på åtta för att hinna ordna mig till modellsaken. Nu är jag hemma igen från foto saken vilkat var troligt roligt. Fotografen kommer skicka bilden senare när den är färdig redigerad och självklart läggs den ut här då. Vi var iallafall tre tjejer som skulle föreställa en hel skolklass så vi fick stå på olika sätt och så klipps allt ihop sen. Såg bilden och kan säga att det blir riktigt snyggt!

Ikväll blir det fest med lite tjejkompisar. Haha härligt med sånna här helger utan matcher måste jag säga.. Innan jag drar iväg blir det middag hemma hos grannarna, tror vi skulle äta älg (?) Intressant att pröva. Ska försöka ragga till mig skjuts av papi efter middagen till gullmars för att möta upp alla. Eftersom jag "tvinga" mamma att hämta mig halv tre igår får pappa lov att köra mig ikväll. hahah.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska behålla sminket från modellsaken kvar... Ser ut som en liten docka i ansiktet, haha alldeles glänsig och slät med lite rosiga kinder. Sminket var dock finast när det var nytt eftersom det då var mer markant på kinderna, nu kanske inte makeupen syns lika bra menmen får se vad jag gör. Blir nog en sen kväll/natt idag så det blir nog att man får "styla" om sig under kvällen.
Pratade med linus i telefon igår kväll väldigt länge och bestämmde troligtvis att jag, fia och han ska träffas imorgon i stan. Ha det mys och bara prata, tror vi skulle behöva det. Förlåt för allt, ni får inte glöma att ni betyder massor för mig <3

Till dig sofia vill jag bara säga att om du har kvar brevet jag gav dig på din födelsedag... Läs igenom det igen.. För jag menar fortfarande varenda stycke, varenda mening, varneda ord..

   PUSS BIAATCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0