Bästavän

Förlåt för allt som har hänt, verkligen förlåt Sofia. Tar verkligen på mig allt som händer just nu..  Men jag vill bara att du ska veta att du betyder precis exakt på pricken lika mycket för mig som du gjorde förut, vilket betyder att du betyder mest för mig. Om man ser hjärtat som en teatersalong finns du på första parkett, en plats som föralltid kommer vara upptagen; för där finns du. Ingen kan ta den kärlek jag har till dig bästavän. Oavsett vad som händer kommer jag alltid finnas för dig. Jag skulle kunna ge upp allt för dig. Om inte du mår bra mår inte jag bra.
Jag vill att du ska veta att det är vi, vi är ett tillsammans. Utan dig är jag inte hel. Rättare sagt är inte jag jag utan dig... Vi hör ihop och kommer alltid att göra, inget ska gå oss emellan. Du kommer föralltid vara min bästavän, ingen kommer betyda eller betyder mer för mig. Glöm inte dom här orden, för jag menar det verkligen gumman.

Jag älskar dig


                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

nicole, jag läste igenom lite olika inlägg i din blogg & hittade det här. Det gjorde mig så glad att läsa, du ska veta att du alltid betyder massor för mig! du är en person jag inte vill leva utan, vi är som 2 pusselbitar som alltid förstår den andra. I LOVE YOU! <3

2009-11-30 @ 19:41:39
URL: http://fiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0