..

Nej, min trötthet har inte blivit bättre under dagen. Kanske hjälpte det lite med att inte träna, men då blev det plugg istället. Så där gick jag nog plus minus noll. haha. Har iallafall fått lite skolarbete gjort.
Vad har man gjort mer denna torsdags kväll då? Jo jag har både hunnit färga håret, tagit en promenad med mamma (haha) och ätit en liten god semla. Mycket gott måste jag säga. Det är ju nästan självklart att jag ska tycka om semlor etersom fettisdagen brukar hamna på min födelsedag den 4 mars. Haha men i år vet jag faktiskt inte?

Äntligen fredag imorgon. Efter skolan blir det lite fixtrix och sedan åka på träning. Efter träningen vet jag faktiskt inte vad det blir. Funderar på att bara vila och ta det lugnt inför lördagen. Har fått lite mer information om fotograferingen som gör mig ännu mer lyrisk. Jag kommer både bli stylad i håret, kläder och bli sminkad. Haha lyx eller vad? Har bara ett problem och det är ju att jag blinkar så himmla mycket när någon annan ska sminka mina ögon , hehe men det får väl ordna sig hoppas jag. Det ska iallafall tas två foton som ska föreställa en scen ur en film, så det blir en heldag framför kameran. Haha hör jag verkligen hemma där?

nu är det dags för mig att säga godnatt och låta det bli fredag. Puss puss

  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

"Har bara ett problem och det är ju att jag blinkar så himmla mycket när någon annan ska sminka mina ögon"



höhö ja det kan man ju säga!

2009-01-29 @ 22:38:18
Postat av: julia

hahaha!

hade inte du din naturliga hårfärg?? eller ska du färga det brunt?:O

2009-01-29 @ 23:38:40
Postat av: Emma Stenfors

Åhh vad kul att bli stylad! :)

<3<3

2009-01-29 @ 23:47:01
URL: http://stenfoors.blogg.se/
Postat av: Nicole

jo asså det jag har är min naturliga hårfärg bara det att jag börjar bli mörk upp i hårbotten.... hmm inte roligt att bli äldre hahah.



aaa det ska verkligen bli jättekul att bli stylad, aldrig blivit det förut så morgondagen blir väldigt speciell :D <3

2009-01-30 @ 09:47:44
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0