Fredagskväll

Är helt slut i kroppen efter en dålig sömn, tidig morgon, lång och intensiv skoldag och en lång och tuff match så tyvärr alla läsare så orkar inte mina fingrar skriva mer på tangentbordet. Men imorgon bitti är dom nog i form igen för att blogga (LYCKA) . En ny design vad det enda jag orkade merd men kan inte bestämma mig vilken jag ska ha. 

Hmm villken tycker ni?
1.      2. 

Puss pusss nu ska jag tillbringa den tid som är kvar av denna härliga fredags kväll till att ligga i sängen och kolla på film!
myspys. Imorgon blir det girlyparty!!  God natt <3

Kommentarer
Postat av: lilo

1

2009-01-25 @ 11:47:02
Postat av: lilo

2

2009-01-25 @ 14:51:04
Postat av: madde

den andra borde du ha <33

2009-01-26 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0