..

Mina känslor och tankar känner sig helt lost i huvudet... Jag har så himmla mycket att tänka på hela tiden, det bara cirkulerar tankar i mitt huvud hela tiden om tusen olika saker käns det dom. Ärligt jag har ingen aning vad jag ska tro, drömma och önska längre, som sagt mina tankar och känslor är bortsprungna i min packade hjärna som är packade med ännu mer tankar. Främst det som händer nu, jobbiga och tuffa saker som finns i en hela tiden som en spärr...En spärr som gör att man inte alltid orkar hålla humöret uppe, och inte heller ork till andra känslor och drömmar. I nu läget känns det bara som om jag vill att allt ska lösa sig innan man går vidare till andra saker..... Tänk om någon kunde hjälpa en att välja alla sina beslut, men tyvärr beslut om till exempel kärlek kan ingen annan än hjärtat styra, och inte så länge man har andra jobbiga tankar att bära på.. Varför ska allt vara så jobbigt? Varför kan ingenting vara bra och lyckligt, som det var förr.. Tänk ett liv där allt bara flyter på? Finns det ett sånt liv i min framtid? I nu läget tvekar jag faktiskt på det..
För när ska det bli ett slut på det som händer just nu, det är ju helt patetiskt sjukt! Snälla snälla kan ingen bara lova mig att allt kommer gå bra?

Goodnight mina pälsklingar, ni lyser upp mina dagar, Jag älskar er mina vänner, tack för allt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du snälla sluta skriva om saker som ingen utomstående fattar? då kan du väl gärna skriva en förklaring också till varför du tycker allt är så jävla jobbigt, annars är det totalt onödigt att läsa vad du skriver. verkar mest som ett rop på uppmärksamhet.

2009-01-25 @ 18:22:09
Postat av: Nicole

haha men om det är så jävla tråkigt så har jag en idé! Sluta läs i så fall.. det finns personer som förstår

2009-01-25 @ 19:16:26
Postat av: Rebecca

"annars är det totalt onödigt att läsa vad du skriver"



Vad som är ännu onödigare är din kommentar. Nicole bloggar inte för att underhålla dig, utan för sin egen skull. Därfr skriver hon vad hon vill och till vilka hon vill.

2009-01-25 @ 22:08:21
Postat av: Nicole

du är bäst rebecca! :) <3

2009-01-25 @ 22:10:18
Postat av: Anonym

hon har sagt att man ska skriva kommentarer. jag skriver kommentarer. då är det ju inte speciellt onödigt?

2009-01-25 @ 22:12:19
Postat av: Rebecca

Om du kan tänka längre än vad näsan räcker förstår då nog att det är innebörden av din kommentar jag syftar på. Människor i Nicoles bekantskapskrets vet vad hon syftar på i många inlägg, och hon ska inte behöva förklara sig för att göra läsare som du tillfredställda.



Sluta läs bloggen, eller finn en känsla av lingvistiskt uppskattande för de fina och igenkännande skildringarna hon skriver. Utan att ge konkreta exempel och förklara på djupet för en massa läsare hon inte känner.

2009-01-25 @ 22:20:46
Postat av: Nicole

och för det andra, om du nu så gärna vill kommentera tycker jag att du kan skriva vem du är... haha bara larvigt att inte våga stå för vem man är! och om du inte svarar på det här så är du riktigt feg... svara med ditt namn

2009-01-26 @ 15:41:20
Postat av: Anonym

Hahah ni är ju lagom roliga. lilla nicole, vad ska du göra?

om du bara visste. jag är närmre än du tror.

2009-01-26 @ 19:02:27
Postat av: Anonym

vem är du då?! :O Höhöh lilla?

vågar du inte stå för det du säger eller :O

inte trodde jag att jag hade så fega vänner om du nu är så nära... pinsamt ju. Vem är du? kom igen säg nu.

2009-01-26 @ 20:46:22
Postat av: Nicole

vem är du då?! :O Höhöh lilla?

vågar du inte stå för det du säger eller :O

inte trodde jag att jag hade så fega vänner om du nu är så nära... pinsamt ju. Vem är du? kom igen säg nu.

2009-01-26 @ 20:46:44
Postat av: Rebecca

"om du bara visste."



hahaha det är väldigt lätt att spåra ip-nummer och på några minuter få reda på vem du är. Så var inte så stöddig.

2009-01-26 @ 21:22:02
Postat av: Anonym

bara för att jag är nära betyder det inte att du vet var jag bor.

2009-01-27 @ 07:58:40
Postat av: Nicole

jag syftar då på nära kompis, för det kan du ju inte vara? för då borde du väl kunna säga vem du är ;)

2009-01-27 @ 09:48:17
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag är deffinitivt inte din kompis lilla du

2009-01-27 @ 19:13:09
Postat av: Nicole

varför skrev du då "jag är närmre än du tror"

känner jag ens dig???

låter lite konstigt att du i så fall kommer med massa kommentarer över mina känlor och hur jag känner :S

2009-01-27 @ 21:18:46
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vem det än är njuter personen över att ha lite spänning i sitt uppenbarligen annars så meningslösa liv. Det är bara att strunta i sådana människor.

2009-01-27 @ 21:55:11
Postat av: Anonym

Haha människor med åsikter har meningslösa liv? det är ni som har vändt detta till att jag är en idiot, kanske ni som söker spänning?

nicoles liv verkar i övrigt inte vara överdrivet händelserikt det heller.

2009-01-27 @ 22:21:11
Postat av: Rebecca

Människor med åsikter har inte meningslösa liv. Du får ha dina åsikter. Men att skriva "ha jag är deffinitivt inte din kompis lilla du", "om du bara visste. jag är närmre än du tror" är dock bara barnsligheter och inga direkta åsikter eller argument.



Inte händelserikt? Nej, men då ska du få ett tips. Titta i övre högra hörtnet på din datorskärm. Där finns en röd ruta. Klicka på den.

2009-01-27 @ 22:34:01
Postat av: Nicole

vi eller jag har aldrig sagt att du är en idiot? då är det något du själv kommit på att vi sagt. Det enda jag bett om är att du berättar vem du är annars har du väl ändå ingenting med mitt liv att göra om du inte kan "erkänna" vem du är. Är du ens kompis med mig? För om du inte ens känner mig är det ju väldigt konstigt att du sitter och slänger ut saker. Och varför gång på gång kalla mig "lilla". Vem är du? Känner du mig?!

2009-01-27 @ 22:38:42
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det är så roligt hur mycket du verkligen verkar störas av dethär. Jag ska låta dig vara, inte störa ditt blonda lilla (ja, lilla) huvud med så stora problem att du behöver engagera dig så oerhört mycket i dethär.

Lycka till, och akta dig för mörka ögon.

2009-01-28 @ 18:54:29
Postat av: Nicole

tack, som om jag bryr mig :O ? , Du snackar bara skit, du vet ingenting om mig hahahhah jag skrattar åt dig. Att man kan sjunka så lågt hahhahahahhahahahahhahaahahahha

2009-01-28 @ 23:05:11
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0