chill

Hela dagen har varit lugn och skön, efter jobbet vid tre tiden kom felicia hem hit, vi hade planer på att ta min moppe någonstans och åka och bada. I sikt mot Farsta dtrand började vi vårt lilla äventyr som vi inte visste riktigt hur det skulle gå. Lite fel blev det väl när vi hamnade uppe på ett berg i farsta men efter att åkt ner för härliga branta backar var vi på rätt väg igen och kom till slut fram till farsta. Sen gällde det bara att hitta vattnet vilket tog en himmla tid. Men till slut kunde felicia genom lukten känna att vi närmade oss vattnet. Så nu var vi äntligen framme, men tyvärr hade solen gått i moln så suget efter att bada kändes inte lika roligt. Vi fortsatte därför till konsum och köpte en varsin glass och satt och chillade på ett torg. Sen när de svarta molnen började bli allt fler på himmlen bestämde vi oss för att börja åka hem, usch vad kallt det var. Men det var bara att gasa allt man hade (gick ju ifs inte så fort men ibland så, haha). Regnet klarade vi oss iallafall undan , om det ens regnade? Väl hemma blev det sen matlagning med syrran, hamburgare med bröd.
Senare nu på kvällen har jag och felicia tilbringat våran tid genom att kolla i john bauers skolkatalog (mycket roligt!) och kollat på film, men jag såg inte så mycket av filmen utan sov mig igenom hela (a) .Kan verkligen inte hålla mig vaken när jag kollar på film, måste verkligen vara tråkigaste sällskapet när det gäller film..  Jag är verkligen hur trött som helst så nu ska jag passa på att sova många timmar eftersom det inte är något jobb imorgon. Natti natti


Kommentarer
Postat av: DJ Skoffeman

Du får gärna suga min, precis som Genna!

2009-07-28 @ 01:41:14
Postat av: ...

ta bort

2009-07-28 @ 05:15:31
Postat av: RandOm

<33 dig

2009-07-28 @ 05:53:59
Postat av: Nicole

Mycket moget måste jag säga att sitta vid samma dator och göra tre olika kommentarer med olika namn..

2009-07-28 @ 11:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0