en hemmakväll

Blev att jag stannade hemma ikväll, kände mig helt seg men ändå lite sugen på att göra något. Visste hur mycket fester som helst ikväll så jag fixade mig men kom aldrig ut... För mycket att välja mellan? Så det var lika bra att stanna hemma, man vill ju inte riskera att välja fel, haha skoja. Har iallafall varit en väldigt skön kväll.

Tidigare idag var jag ute och tränade lite med filippa. Ska verkligen satsta på träningen nu i augusti innan innebandyn drar igång igen. Och jag tycker att jag hit tills varit väldigt duktig om jag får säga det själv. hehe .
Nu blev jag riktigt sugen på att läsa min twilight bok så ska nog passa på att lägga mig och läsa medans jag har denna känsla som inte alls kommer ofta, på ett ungefär tre gånger per år.. Så det gäller att ta vara på gångerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0