Fredag

Igår kväll blev det poolparty för min del vilket var trevligt, mindre roligt blev det eftersom jag gjorde väldigt illa mig i handen när jag blev i puttad i poolen. Så morgonen idag började med ett besök på sjukhuset för att röntga. Röntgen bilderna visade inga brutna ben eller något så det var bara en ritkigt hård smäll och det mjuka i handen som tagit skada. Så med handen i bandage sitter jag nu.. fy fan vad ont jag har..

Nu är det fullt drag här hemma med damsugare och matlagning. Mamma och pappa ska nämligen få gäster så det är städning på högsta nivå just nu, och man kanske ska vara lite snäll och hjälpa till? Kanska ta bort några av mina 100 par skor som står överallt, haha nä men nu överdrev jag men många skor är det iallafall.
Annars idag har jag ännu inga planer, men det kommer!

precis en månad kvar tills skolan börjar, tänk vad tiden gått fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0