godnatt

Kom hem för ungefär en kvart sen, lite innan halv två alltså. Var bara på fest uppe på hägerstensåsen så det var nära och bra hem, men längre än klockan ett orkade jag inte, eller rättar sagt orkade inte min hals längre. Den bränner, kliar och ger mig hosta hela tiden. Eller även kroppen kändes ganska trött så jag ska inte bara skylla på halsontet.
Så en tidig och lugn kväll var nog bäst för mig. Tuta och köra imorgon kväll istället då det är dags för grillfest!

Imorgon är klockan stälde med tuppen, eller nja inte riktigt men klockan åtta iallafall. Jag ska nämligen in till stan och äntligen få träffa min sofia. Ska verkligen bli jättekul att träffas. Efter det ska jag möta upp johan och fixa lite saker, sedan hem, kanske hinna få i mig lite mat, fixa mig och sedan  träffa angelica och börja röra oss mot festen.
Blir nog en ganska intensiv dag men det gillar vi! Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0