Måndag

Nu är jag hemma från en väldigt rolig och intensiv vecka i Prag med innebandylaget. En resa man gärna skulle vilja göra igen! Under hela cupen fick vi spela sju matcher, fyra i gruppspelet som ledde till en andra plats och sedan tre i slutspelet. Vi vann både 16 och 8 -delsfinalerna men sen vände lyckan i kvartsfinalen som var vår tredje match den dagen och det blev en förlust med 3-2.. Jag är iallafall nöjd med mina prestationer den här cupen, har nog aldrig gjort så många poäng under samma cup, 6 mål, ett straff mål och 2 assister (hm eller 7 mål, kommer inte ihåg haha).
Men vi har inte bara spelat innebandy under den här veckan, utan shopping har varit minst lika viktigt. Oj oj oj vad jag shoppat, rensa garderoben? Tror nog nästan det. Bilder på alla kläder ska jag försöka fixa ikväll, om jag orkar..

Men nu är jag iallafall hemma och lyckligtvis dragit på mig en stor förkylning. Så ikväll får det bli en lugn kväll och försöka bli frisk till onsdagens jobb. Alla prag bilder ska jag också försöka få in på datan ikväll så kanske kanske att dom kommer ut på bloggen. Nu ska jag ta en härlig dusch i svenskt vatten, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0