Onsdag

Gårkvällen tillbringades hemma hos Matilda med lite folk. Blev lite knas, men men vi hade det trevligt ändå stundvis. Imorse vaknade jag av att matilda satt och glodde på mig och smetade in någon salva i ansiktet på mig, haha. Sen var det dags att städa undan allt från kvällen igår och bege sig in mot stan. Matilda skulle nämligen ta tåget till örebro så jag fick följa med henne så hon hittade rätt tåg. Och vi lyckades!

Har känt hela dagen att jag inte mår så bra, värk i huvudet, varm och nästan lite snurrig. Men efter att ha vilat och ätit en god middag med pappsen känns det bättre. Så ikväll blir det nog till att hitta på något, ska nog troligtvis in till tanto och träffa lite folk , men vore också skönt att ta det lugnt. Men det visar sig under kvällen hur det blir.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0