Söndag

Känner att jag verkligen inte hartid med bloggen nu på sommaren, har fullt upp hela tiden. Men nu ska jag försöka göra en repris i hjärnan och försöka komma på vad som hänt de senaste dagarna.. Torsdags drog jag och Matilda till Märsta, kom hem runt fem tiden men det var ingen idé att sova för vi sex skulle jag åka till jobbet, alltså fredag morgon. Efter jobbet blir det ingen vila utan direkt hem och byta om och åka och fira Filippa som fyllde 18-år. En helt galen och rolig kväll blev det, ännu väldigt sent. Vaken i två dygn... Sov iallafall ut lite på lördagen till två tiden på dagen , skönt skönt, men mindre roligt blev det sen på kvällen... Hade nämligen tagit hem lite kompisar vilket min syrra inte tyckte om så hon ringde min föräldrar som genast kommer hem från landet, panik. Fyy fan vad arg jag är, har verkligen ingen lust att prata med henne nu, eller mamma och pappa.. Så denna dag har mest bestått av jobb på morgonen och sen tjaffs... Verkligen jättejobbigt.. Men sen blev jag lite gladare efter en shoppingrunda i Farsta och en mysig båttur i stan med Janni.

Imorgon åker vi äntligen ner till Tjeckien , prag och spelar innebandycup, ska bli så himmla kul! Blir borta en vecka, så ska bli ganska skönt att komma ifrån stockholm ett tag. Men kommer ju självklar sakna alla mina små pluttar här hemma...

Och matilda kommer jag inte träffa på typ 6 veckor!!!!!!!!! Usch vad jag kommer sakna dig... hur ska jag överleva?!

Nu är det dags att packa, ha det bra är hemma ! Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0