Torsdag

13 timmars sömn inatt, nytt rekord för mig tror jag? Vaknade dock under natten av att jag var jättevarm (men nu känner jag mig hur frisk som helst) och av syrran som ligger och är jättesjuk, stackarn.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men är riktigt sugen på att göra något, hade lite planer inför kvällen men tyvärr så jobbar ju jag imorgon.... så det förstörde allt. Men vi får se hur det blir.

Vädret är lite fram och tillbaka just nu, varje gång jag ska gå ut kommer det fram moln och nu när jag sitter inne kommer solen fram. Haha helt patetsikt. Funderar iallafall på att göra en ny liten snabb design till bloggen och sen gå ut och sätta mig på altanen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jonny

kan du fixa en design till mig?

2009-07-16 @ 18:26:52
URL: http://jonnywiinberg.blogg.se/
Postat av: Nicole

har för tillfället inte rätt dator att göra design på

2009-07-16 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0