Bloggen sover

Har inte skrivit på ett tag, eller rättare sagt så har inte bloggen varit lika mycket uppdaterad som förut. Har helt enkelt haft saker för mig hela tiden. Fast på kvällen borde jag ju hunnit? Jag får skärpa mig!

Nu är det iallafall sommarlov, vilket man kanske inte har en känsla av på grund av det här vädret, men nu är jag iallafall ledig till den 24 augusti! En väääldigt lång sommar, som ska bli bäst?! Ja men absolut, jag är taggad till hundra.
Igår när Matilda skulle ner till matsalen för att träna sin låt inför idag blev det att jag följde med. Och från att jag inte skulle sjunga något så hamnade jag iallafall på scen idag och var helt plötsligt med i tre låtar. Haha jag och matilda sjöng everybody changing, sen sjöng en kille en låt där vi var med i refrängen och sen den somriga den blomstertid nu kommer. Kan ju erkänna att nervositeten höjdes 1000 gånger när man tog i mikrofonen uppe på scenen, tyckte först att allt kändes lugnt men sen när musiken sattes igång ojojoj vad benen skakade. Först var det avslutning för ettorna och då gick det väl helt okej, eller vi båda var grymt nervösa då vilket jag inte vet om det hördes men aja. Andra avslutningen för tvåorna gick då bättre iallafall. Haha men låten kanske inte var helt rätt för min röst, men det var ju som sagt bara matilda som skulle sjunga den först. Tycker iallafall att Tildis var grymt duktig!

Nu ska jag försöka planera kvällen lite, får hoppas på att det slutar regna

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0