Ett dygn som brunett

Jaha och då har man snart varit brunett i ett dygn, och det känns faktiskt väldigt bra. Trivs mycket bättre så här. Eller jag passar i båda helt enkelt så får se vilken färg det blir framöver, men nu håller jag mig till brunt ett tag. Färgen blev jättebra förutom att det är lite blont (?) på vissa ställen. Men det kommer nog fixa sig, i annat fall så lägger jag på en ljusbrun färg.
Igår blev det inte utgång förän klockan tolv på kvällen. Vi åkte till årsta men var inte där så jättelänge men sedan hem. Idag blir det lite plugg och senare grillning med laget. Hoppas att det här fina vädret håller i sig! Nu ska jag börja fixa mig lite.

Puss puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0