Lördag

Medans alla låg och sov imorse åkte jag iväg till jobbet och jobbade i några timmar, sådär ganska härligt att tillbringa sin morgon med, haha dagen har känts hur lång som helst. Kanske beror på att det varit så varmt så man har gått runt på jobbet och typ dött av värmen? Men jag lever, och sitter just nu inne för att komma bort f¨fån solen en stund.
Somnade nämligen ute på altanen när jag kom hem, inte bra.. Speciellt inte bra eftersomjag fått några riktigt konstiga pigment fläckar på hela magen. Måste gå til läkaren och visa dom så det inte är något allvarligt.

Tanken var igentligen att jag skulle åka till älvsjö badet och sola med madde , therese och deras pojkvänner men klockan blev för mycket så det skulle bara vara onödigt om jag åkte ända dit. Haha jag kanske skulle se lite mobbad ut om jag låg där själv med mina två kompisar som båda har pojkvänner?! Men kvällen lir nog troligtvis att jag åker till tumba och träffar dessa små tjejer och deras sällskap. Så länge sen vi träffades! Blir ju nästan aldrig längre att vi kan träffas..

Nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa lite saker här hemma sen innan jag ska dra iväg

Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0