Lördag kväll

Åkte till Tumba nu på kvällen och umgicks först med madde och jim och sedan therese innan det var dags för mig att åka hem. Hade bara ätit lunch på jobbet vid kvart i tolv så jag var ganska så väldigt mycket hungrig när jag kom hem vid halv elva tiden. Blev en riktig lördagsmiddag, hahah nämligen potatisbullar, värmda i ugnen. Oj vilken energi jag lägger ner på mat.

Nu om en minut börjar en film på tv som jag tänkte ge en chans att försöka hålla mig vaken. Annars blir det nog o.c ikväll igen. Men om jag känner mig själv rätt slutar det nog med att jag ligger sovande i soffan, men sömn behövs för att orka med jobbet. Nej nu är det time för mig att tvätta bort sminker, borta tänderna och byta om. Godnatt 



oj så snygg man blir på bild då.. haha men man bjuder ju på sig själv!

- GÖÖÖLDFISCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0