Måndag

Godmorgon!

Har varit en ganska jobbig natt, sträckte nämligen vaden när jag sov så jag vaknade skrikandes. Ajajaj så ont det gjorde.. Och inte nu heller på morgonen har det gått över.. Men det fina vädret hjälper mig att inte stoppas inomhus för att vila sträckningen utan idag blir det en soldag. Har inte planerat vart än men går väl antagligen till något bad i närheten eller stannar på altanen. Nu är det iallafall dags att bli lite brun, och framförallt försöka bleka mitt hår i solen... Blir nog troligtvis en till färgning senare idag, men den här gången en toning i mellanblond. Betyder att jag blir lite mörkare men det är väl lika bra? Så får det blekas i sommar.

Nu blir det på med bikinin och ut i solen, ha det bra!

PUSS

ps. så fort mitt hår blivit bra läggs det ut bilder på bloggen igen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0