Midsommardagen

Usch finns verkligen inga ursäkter till min dåliga uppdatering. Ska verkligen bli bättre med det nu ,handen på hjärtat!

Under den vecka som gått har jag hunnit med ganska mycket. Två arbetsdagar som gick galant men gjorde mig dock väldigt trött eftersom det var tidiga morgonar. Allt annat som hände under dagarna orkar jag inte gå igenom, men veckan har helt klart varit packad med massa roliga saker.

I torsdags blev jag medtvingad till landet vilket inte var populärt från min sida. Så midsommar firades med filmtittande med syrran princip hela kvällen. Verkligen jätte trevligt.... Jaja nu är jag iallafall hemma! Ikväll hade jag tänkt att dra ut men vet verkligen inte om jag orkar, får se hur det blir

Föresten så har jag största ångesten om vilken hårfärg jag ska ha.. Brunt? eller blont?


PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonny

blont

2009-06-21 @ 09:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0