Onsdag

sitter i matsalsbordet med det allra sista plugget nu, känns underbart skönt.  Ska bara försöka anstränga till mig all koncentration jag har så jag kan bli klar med den här spanska texten, ska nämligen ha muntligt imorgon så skriver ner vad jag ska säga.
Dagen i skolan har varit väldigt onödig. Kom dit halv nio och hade inte något förän höv fyra då jag skulle sitta och göra nationella i matte till klockan fem. Dagen har alltså bestått av att springa runt över allt och prata med folk, eller om jag ska vara ärlig vet jag faktiskt inte hur jag utnyttjade min tid? Lite plugg som jag hade missat blev iallafall gjort efter lunch.

Efter skolan blev det först lite chill hemma och sen en jobbing tur på 5 km. Mycket skönt, förutom att jag hade ont i knät. Men nu måste jag plugga det sista, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0