R.I.P datorn

På torsdag ska datorerna lämnas in till skolan... ångest? Ja verkligen eftersom jag har allt sparat på den här datan och allt kommer raderas under sommaren. Så om en stund när pappa kommer hem ska vi åka ut och köpa ett usb minne eller en intern hårddisk, får se vad det bli. Vet ju nästan inte skillanden själv så haha. Men det blir nog bra, viktigast att allt blir sparat och kan flyttas över någon annan stans. Kommer kännas konstigt att inte ha en egen dator i sommar, och den andra vi har här hemma är ingen höjdare, eller rättare sagt så är den bara jobbig eftersom den är stationär. Så jag vte inte riktigt hur det  blir. Men jag får väl helt enkelt flytta över mina sparde saker dit.

Men nu måste jag fixa mig lite, sitter med dusch handduken på huvudet. Senare blir det nog att träffa Matilda

Puss puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

dom beslagtar våra datorer oxå :O konstigt tycker ja, dom har ju sagt att vi ska ha dom i 3 år :P

2009-06-02 @ 16:54:01
Postat av: Nicole

haha aa samma till oss :P

men grejen är att dom ka lägga in vista det är typ därför ;)

2009-06-02 @ 17:34:48
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0