Tisdag kväll

Kom precis hem från stan, allt som behövdes köpas blev inte köpt men ett sol puder kom jag iallafall hem med. Hoppas nu bara att det blev rätt färg för min hy. Blev också en liten middag på tacobar, mums mums. Men tyvärr fick jag ont i magen, som vanligt.. Måste verkligen kolla upp min mage hos läkaren igen, för det är ju inte normalt att få ont varje gång amn äter?

Kvällens planer med picknick blev inte riktigt så, eller hade helt glömt bort det förens jag läste det precis. Andra planer dök helt enkelt upp. Troligtvis eller kanske rättare sagt så ska jag och matilda med på fest eller så drar jag ner till sjöberget och träffar lite folk. hmm eller ska man stanna hemma och kolla på fotbollen?

aja vi får se hur kvällen slutar, hare bra! kanske skriver senare

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0