Tisdag

En dag har gått sen jag färgat det två gånger och nu denna tisdag har det färgats två gånger till.. Först en mörkare färg som jag nämnde att jag skulle göra i inlägget innan men idag yttligare en färgning, men denna gång fick det bli hos frisören. Hon ordnade till det lite med blonda slingor. Kan ju inte säga att jag är lika blond som förut (vilket jag inte vill vara) men dom blonda slingorna gjorde det lite fräschare plus att det kommer blekas i sommar. Så det är bara att hålla ut!
Vad jag mer gjort denna soliga, varma och helt underbara tisdagen är att ha solat och köpt skor i morse. (bild på skorna läggs in senare). Ikväll eller rättare sagt om en timme ungefär ska jag träffa Matilda och ta en liten shopping kväll. Vi funderar också på att ta en riktig chillkväll, köpa lite picknick och sitta på något mysigt ställe. Ladda inför imorgon helt enkelt! Då det är partaj på flatenbadet, så om du vill hänge med är det bara att ringa eller smsa mig ! Mååånga ska hänge med haha.

Men nu ska jag fixa mig lite! PUSS

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0