Torsdag - helg

Änrligen är helgen här, och JB bjuder på en extra dag. Haha treorna i skolan tar nämligen studenten imorgon så olyckligt vis får vi vara lediga. haha en underbar otur. Kan ju säga att det känns ganska skönt att slippa dom onödiga skoldagarna som nu i slutet av terminen inte innehåller något. Har precis samma som igår bara suttit hela dagen, lite fika på mattelektionen, träffat nya mentorn och sedan bara gått och väntat på spanska lektionen där jag skulle ha muntligt prov. Men ändå så har dagarna varit ganska nödvändiga eftersom vi fått veta betyg. Idag till exempel fick vi tillbaka matte nationella som visade ett vg, blir även vg som slutbetyg i matte a. I engelska lika så ett vg och i svenska förhoppningsvis ett mvg (måste bara lämna in min svenska text, som måste bli mvg!) . I arbetsmiljö och säkerhet blev det också ett mvg och i spanska ska jag göra en extra uppgift för att försöka få mvg eftersom jag ligger precis mit emellan. Hälsa betygen får vi veta på tisdag men har ganska stor koll hur de kommer se ut, de flesta mvg och resten vg. Så helt okej kommer betyget se ut när det bli hemskickat under sommarlovet.

Juste ändrade planer om skolavslutningen, blir inte att vi sjunger ave maria utan kommer iställer vara med och hjälpa matilda lite med hennes låt, typ sjunga med i refrängen. Men det blir skitbra! Kände helt enkelt att inte min hals håller för en hel låt. Jag blir galen på min hals. När jag hostar låter det som allt i halsen ska gå sönder.. aj aj..

Nu ska jag sova och ladda inför helgen
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0