Underbart väder

Vilket underbart väder det är. Nu kan ju ingen klaga?! När man kommer tillbaka till skolan en måndag och ser att alla är solbrända känns det verkligen att det snart är sommar. Sex skoldagar kvar bara, och bara en helg. Ska verkligen bli otroligt skönt att bli ledig, man får ju bara hoppas att vädret är lika bra som nu. Ska ju tyvärr bli lite sämre nu i veckan men hoppas verkligen på bra väder till fredag och helgen.

Just nu är det direkt uppdatering från solen för min del. Sitter ute på altanen och känner hur solen bränner. Ska nog snart ner och sätta på mig bikini och lägga mig och sola en stund innan det är dags för träning. Får nog också samtidigt som solningen plugga lite på en sak som ska vara klart imorgon. Måste ju vara sista grejen nu?!

Solen väntar, skriver senare ikväll
Puss puss

juste nu höll jag nästan på att glömma.. Jag var ju på provfilmningen idag. Finns inte så mycket att säga mer än att det nog kommer bli väldigt svårt att få den eftersom det var många och säkert hård konkurrens. Men jag gjorde mycket bra av mig iallafall, så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0