090303

Dagen för den stora dagen.

Blev hemma idag med eftersom febern gick upp igen lite igår kväll. Men idag är jag frisk, endast lite smått ont i huvudet som kommer och går. Men trots detta är det nog alltid bra med en extra dag hemma. Jag brukar nämligen alltid gå en dag för tidigt. Men imorgon är det dags att börja använda "skol hjärnan" igen efter tolv lediga dagar. Skoldagen imorgon börjar med innebandy och jag har verkligen ingen aning om jag ska vara med, tänker både på att jag varit sjuk och min på min lilla skadade ljumske.. Men det blir nog ett försök till träning, för jag är verkligen innebandy och tränings taggad. Har inte spelat sedan i torsdags! Väldigt länge med tanke på att jag annars spelar princip varje dag.

Just nu känner jag mig otroligt uttråkad, har verkligen ingenting att göra. Kanske ska bestämma kläder till imorgon? Det lär nog behövas med tanke på att jag måste försöka gömma en viss sak som finns på min arm.. Jag är nämligen lite klantig och "annorlunda" så när jag ligger i min säng, med armen under huvudet och kollar på tv ligger jag samtidigt och biter och typ "suger" på min arm (haha något jag gör för att koncentrara mig) så nu har jag värsta sugmärket på armen.. Sådär lagom snyggt, usch usch. Och det värsta av allt är att det inte verkar vilja försvinna.. Haha, tänk att man gör saker utan att man tänker på det? Kanske lite som ett tix som jag gör för att koncentrara mig på vad som händer på tv?


Skulle för drygt två timmar sen försöka slänga ihop lite lunch, vi hade inga rester hemma så tänkte att jag får väl steka två ägg och rosta en macka. Men efter min första tugga tappade jag helt matlusten.. Asså jag mår typ illa hela tiden när jag äter.. Har varit så enda sedan jag fick så där ont i magen och sedan jag hade hög feber.. Allt smakar bara usch, liksom ingen god smak längre på något. Jag blir inte ens hungrig, så då struntar jag i att äta tills middagen. Eller kanske några digestive skulle funka? (mitt beroende). Men imorgon hoppas jag på att jag mår bättre med ätandet eftersom jag har fått välja födelsedagsmiddag ; Tacos och senare när moster och kusinerna kommer blir det tårta. Mammas egna tårta, mmmm smaskens!

nu börjar min nacke värka igen, puss puss

haha , när jag vet vad jag vill ha kan jag verkligen inte släppa det....


Kommentarer
Postat av: Neppi =)

hahah ligger o suger på armen =D

sweet xD

2009-03-03 @ 22:50:02
URL: http://neppis.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha jag vet ;P

2009-03-04 @ 04:37:24
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0