090305

Min torsdag har som vanligt inte varit en favorit. Tråkigaste lektionerna; Matte och spanska, och inte blir det bättre av att det är i slutet av veckan. Känner mig helt slut och redan skoltrött trots att jag bara varit i skolan två dagar. Så helgen kommer alldeles perfekt. Bara en skoldak återstår, en dag jag tror kommer bli ganska lugn och skön. Först imorgon bitti har vi arbetsmiljö & säkerhet (vi får tillbaka proven) och efter lunch har vi hälsa. Men nästan alla i klassen får sluta efter lunch och slippa hälsa lektionen, men tyvärr var ju jag sjuk i måndags så jag måste dit efter lunch och kunna förklara PRICE och kunna linda en stukad fot rätt. Men efter det får jag nog sluta, så det blir en tidig dag imorgon. Väldigt bra med tanke på att det finns lite jag måste göra imorgon, en sak är att städa..... tråkigt..

Ikväll är det äntligen dags för träning, var en hel vecka sedan jag tränade innebandy med laget. Taggad? Haha ska nog inte ens vara ärlig, men spelar roll jag ska iallafall dit och spela gärnet! Nu när mamma kommer hem om ungefär 40 minuter ska vi åka ut och handla inför helgen. Storshopping på willys haha

Efter skolan idag blev det lite shopping inne i stan, haha men såklart virra jag runt där helt själv eftersom ingen kunde följa med mig. Men men sånt är livet.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0