090309

Godmorgon! Ny vecka... Snart är det dags för mig att åka till SL-hallen och ha innebandy men hinner nog skriva några rader medans jag kollar busstiderna. Som sagt, måndag igen. Usch vad helgerna går fort, men snart är det ju påsklov så det är bara att köra på. Bara några veckor kvar (5 veckor?).

Som veckan ser ut nu blir den nog ganska lugn, inga uppgifter som behövs göras (än så länge) och inga måsten. Så ikväll efter träningen statsar jag på att lägga mig tidigt. Vore väldigt skönt. Måste ju sova in alla timmar jag missat i helgen. Haha vilken bra bortförklaring, kanske skulle funka att säga?

Okej bussen går 08.07, om ungefär en halvtimme alltså. Perfekt, då hinner jag kolla på vakna med the voice!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0