090310

Min dag har rent ut sagt varit skit, vaknade på helt fel sida. Morgonen började med att bråka med syrran, sen missa bussen och väl i skolan var det bara allmänt jobbigt. Massa måsten hela tiden.. Haha verkligen inte bra att vara så här skoltrött. Dagen blev inte heller bättre av att behöva sitta och vänta på en vikarie i en timme... Blev så irriterad så jag sa nog något kaxigt emot honom menmen han..ähh.... Haha juste idag berättade Rektorn att alla kränkningar av lärare som görs i bloggar ska polisanmälas.. så det är nog bäst att jag är tyst.
Igår vid 15.00 tiden hände det en stor misshandel utanför min skola, lite små läskigt. Var tydligen tre killar som väntat in killar från min skola och sedan slagit ner dom. Så idag hade vår rektor ett stort möte skolan, läskigt... hmm juste inte kränka lärare..

Efter skolan blev det bio med Micke, Fredrik och Kevin. För andra gången för mig blev det i taket lyser stjärnorna, men måste säga att den var mycket bättre första gången man såg den, kändes mer sorglig då.. Så ett litet tips är att inte bli som mig och se alla bio filmer flera gånger.. Haha men killarna grät ju massor så dom tyckte nog den var sorglig ! 

Men nu ska jag sova och packa inför imorgon. Juste sovmorgon imorgon!!!
Puss puss

juste fredrik, du ville ju så gärna att det skulle stå att du är bäst... så okej då
Fredrik är bäst


Kommentarer
Postat av: olof

Den där fredrik är verkligen bäst..

2009-03-10 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0