17.45

Ny design här på bloggen. Kanske inte en nyhet eftersom jag princip har en ny design varje vecka. Men har man ett intresse så har man. Men skulle vilja få till det där alldeles extra. Någon som har någon idé på design?

Nu precis när jag kollade in bloggens besökare ser jag att det verkligen gått uppåt, verkligen jätteroligt. Kenza och blondinbella nästa? Haha kanske inte riktigt, men iallfall roligt att bloggen blir läst. All tid man lägger ner på den.. Men tycker dock att alla kommentarer börjat glesa ut igen, ett tag hade jag massor av kommentarer. Så fortsätt att kommentera!

I nästa inlägg (som troligtvis blir ikväll) har jag tänk att lägga in min egen "topplista" på mode. Mode och utseende fixerade freaket själv måste ju visa vad hon tycker i sin blogg.. Så håll ut, det kommer!


ska jag orka gå till skolan imorgon? vet inte faktiskt om jag är tillräckligt frisk
brukar nämligen alltid komma en dag för tidigt och sen hamna hemma igen..

puss

Kommentarer
Postat av: Stephanie! <3

Heej gumman.

Saknar dig så mycket. du kanske inte vet vem jag är nu men de är jag som gick i västberga. ^^ hon som började i 8an. Skriv tillbaka . Saknar dig såå mkt! <333

2009-03-02 @ 18:54:21
URL: http://stephyy.webblogg.se/
Postat av: Nicole

såklart jag vet vem det är gumman :)

sakanr dig med, allt bra? <3

2009-03-02 @ 19:43:58
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Stephanie! <3

Ja de är bara prima med mig.. :)längtar tills skolan slutar bara hehe.<3

2009-03-02 @ 19:48:33
URL: http://stephyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0