härliga måndagar

Sitter hemma nu med min älskade data, internet är äntligen igång igen. Käns väldigt bra måste jag säga. Datanörd? rädd för att hålla med.. Men aja skit samma haha.
Skoldagen idag innehöll rå plugg inför redovisning som skulle vara vid två tiden. Är faktiskt nöjd över min och Angelicas presstation, fick ett betyg mellan VG + och MVG.. så det är ju helt klart helt okej?

Juste , helgen som var har jag inte hunnit skriva om. En skön helg skulle man kunna säga. Har hela dagarna varit med matilda. Från onsdag till torsdag sov jag hos henne, och resten av nätterna fram till söndag sov hon hos mig. Random, haha vi har det absolut bäst! Kommer alltid finnas här hos dig min älskade matilda.
Men helgen som kommer ska jag inte kalla det för en skön helg, utan en rolig! haha fekke så det dundrar om det!

Men nu är det träningsdags, kanske skriver ikväll
Puss puss

Kommentarer
Postat av: vickan

besök min blogg :)

kommentera & klicka på reklamen :)

2009-03-30 @ 16:46:20
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0