födelsedag

Min födelsedag är nu här. Och det känns väldigt bra att varit 17 år nu i tre timmar och tjugo minuter!

Men usch vad det suger att vara i skolan på sin födelsedag, och överhuvudtaget.. Just nu har jag en tråkig svenska lektion (vad positiv man kan vara då..) vi skriver på våra muintliga tal som vi ska ha om en vecka. Verkligen booring. Men jag är så trött så jag orkar nästan inte koncentrera mig.Somnade inte förän 12 igår kväll och vaknade klockan 3 på natten, och sen dess har jag varit vaken.. Sömnproblem?! Jo lite tror jag, men största problemet i natt var nog att jag hade sådan jobbig kramp i benen. Haha vad är det som händer med mig?

Efter lite present öppning i morse kände jag mig helt borta och slumrade till på soffan så struntade i innebandyn. Men såklart får jag värsta ångesten över att jag inte tränat sen i torsdags så då går jag ut och tar en joggingrunda på trettio minuter. Usch vad jobbigt det var, är nog inte helt frisk så jag sprang så jag nästan svimmade, allt bara snurrade. Men men efter kände jag mig extretm duktig.

Efter skolan blir det nog en liten sväng in till stan för att köpa lite saker
Pusspuss, skriver ikväll vad jag fått i present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0