Fredag "äntligen helg"

Skoldagen gick ganska snabbt och enkelt. Kan ju inte säga att jag gjorde så mycket på arbetsmiljö och säkerhets lektionen, om man räknar borta att jag satt och pratade massor.. Men lite blev gjort iallfall; 10 meningar på tre timmar ! Det kallar jag riktigt bra. Haha men jag pluggade faktiskt också till provet som vi skulle ha efter lunch, så ni ska inte tro att jag är jätte slö.

Efter provet som gick helt okej fick vi sluta, så jag och Matilda drog in till stan. Kikade lite på hårfärg och bestämde oss för att imorogn ska vi åka in och göra hårförlängning. Så båda tog upp telefonerna och ringde päronen och tjatade. Haha fast blev inte så mycket tjat eftersom båda fick ett ja direkt!
Juste på tal om mig och min matilda gööldfish, så har vi bestämt oss för att åka utomlands. Vi funderar på lite olika ställen, men det vi pratat om är Danmark, Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien. Men vi har ett problem och det är språket, inga lände rkan ju prata bra engelska.. Så Danmark kanske blir bäst, haha

Men nu kommer snart Matilda hit, blir en kväll men henne och lite folk
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0