Fredag

Äntligen fredag, hoppas det blir en bra dag med tanke på att det är fedagen den 13:e. Den här månaden igen.. Men eftersom jag alltid har sån tur, blir nog den här dagen bra..!
Just nu har vi precis fått rast från arbetsmiljö och säkerhet lektionen, en halvtimme sen är det dags att börja plugga igen. Vi har fått en jättejobbig uppgift somhandlar om buller, massor med frågor. Men det är väl lika bra att göra klart det under lektionen så man är ledig från läxor hela helgen.

Gud vad skönt med helg, ska verkligen njuta av mina tidiga mornar.. Hm.. aja det är pengar iallafall. Men inget hindrar mig för att ha det roligt på kvällarna. Sova kan jag göra någon annan gång.
Juste på söndag innan min match kommer släkten och ska fira mig, snälla rädda mig! haha

Puss puss, skriver senare



Lite Goa-bilder, jag vill till värmen!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0