Fredagnatt

Fredagen den 13:e, jo det kanske är förklaringen till att den här dagen inte varit den bästa? Började med lite problem  med en kille i skolan, och efter det fick jag veta att denna sjuka kille sitter och pratar skit om mig och säger massa om hur jag ser ut. Så då började jag nästan gråta.. förstår inte hur vissa killar kan uppföra sig så mot tjejer. Det sänkte mitt självförtroende ordentligt. Satt och deppade hela lektionen. Men nu känns det bättre med den delen. Istället kommer det andra saker upp att tänka på, men aja det är väl livet. Jag har det aldrig riktigt enkelt och tur så jag är van. Det är vid sånna här tillfällen man behöver sina närmsta kompisar, de äkta som man kan prata med..

Denna kväll började med innabndy träning i västertorp, sedan hem och äta middag och sen träffa lite grabs och virra runt lite i kylan. Vi hade tänkt att hitta ngt, eller åtminstånde ha någon stans att vara men så blev det inte. Så vid tolv tiden åkte jag hem, eftersom jag trodde att jag skulle upp tidigt och jobba. Men ändrat, blir inte så. Utan blir en ledig helg med långa sovmorgonar. Planerna inför imorgon är inte helt planerade än, men det kommer dyka upp något.

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0