god natt

Innan jag somnar denna måndag tänkte jag uppdatera bloggen lite. Är verkligen jättetrött och har väldigt ont i magen så det ska bli väldigt skönt att sova, och förhoppningsvis vakna upp imorgon utan någon som helst smärta.. Men det känns väldigt mycket bättre när man har en varm dator liggande på magen, varmt och skönt. Vet faktiskt inte varför jag har ont, men tror det beror på allt som händer just nu. Har så mycket tankar som snurrar i huvudet, så jag blir nog lite stressad.. Kan man få ont av det? Men om drygt en månad hoppas jag att allt det här värsta är över, det har hållt på så länge nu.. Tänk att man kan påverkas så mycket av att se sina föräldrar vara ledsna och deprimerade? Men pappa säger att allt kommer lösa sig, hoppas verkligen det med tanke på allt vi fått stå ut med. Tror att allt kommer sluta med att det kommer bli väldigt bra, man måste hålla humöret uppe. Aldrig sluta att hoppas..  Men iallafall kan jag säga att jag personligen mår väldigt dåligt över det här. Men så länge jag har mina vänner som stöttar mig kommer det gå jättebra. tack.

Lite positivt då,  snart kanske man också får en "paris hilton roll" , pappa åker nämligen till Indien den 30:e och fixar det sista med affärer och advokaten. Ska verkligen bli super kul om alltgår som planerat. Vet precis vart man ska resa med sin kompisar och varenda lov. Haha bara sola, bada, chilla, shoppa och partaja helt galet !

nu ska jag borsta tänderna och lägga mig framför tv:n och kolla på... ähh.. något iallafall
Puss, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0