Lördag

Just nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt, njuter av ensamheten och tystnaden. Tänk att det kan vara så skönt att vara ensam hemma. Igår blev det en lugn kväll, ikväll också eftersom jag ska upp vid halv åtta tiden imorgon. Men förhoppningsvid kommer lite kompisar över ikväll. Eller ikväll och ikväll, det är ju typ snart ser jag nu! Klockan är ju redan kart i fem denna lördag... Herregud vad tiden gått fort.

Igår kväll/natt satte jag och matilda på a walk to remember, men den var inte alls lika bra som sist när jag såg den. Eller jag såg väl ungefär bara en minut igår innan jag somnade i soffan, men vi dåg klart den imorse. Så efter att vi sett klart filmen vid elva tiden åkte vi in till stan. Struntade i frukosten och satte oss på taco bar efter en stund istället. Men blond som jag ibland kan vara så tänkte jag inte riktigt, åt nämligen tacos till middag igår kväll, nu till lunch och egentligen var tanken att äta tacos ikväll med.. Men det känns ju inte så frästande. Får hitta på någon annan middag att äta i min ensamhet. Haha usch så dystert det låter. Men hoppas på att Matilda kommer snart.. eller juste hon skulle på någon middag.. aja hon kommer sen iallafall. Och sen Angelica, men hon kände sig lite sjuk. Så ett frågetecken på den sötnosen också.

Blev ingen hårförlängning för mig idag, men jag ska göra på torsdag! Längtar grymt mycket

 


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0