Måndag

Härlig måndags morgon? Inte direkt för min del, eftersom jag inte alls sovit gott under natten. Har vridit och vänt på mig hela tiden, vilket gjort att jag nu på morognen vaknat med nackvärk. Men inte så mycket att göra åt den saken, utan det är bara packa väskan med innebandysaker och dra sig mot sl-hallen om 35 minuter. hmm varför sover jag inte längre när jag har en liten sovmorogn?

Planerna inför idag är att plugga, har hälsa prov på fredag så jag tänkte vara ute i tid för en gångs skull. Men vi får se hur det går med den biten.. Det är iallfall bra av mig att ha tanke att jag ska plugga. Ett framsteg! Ikväll är det också innebandyträning. En ganska vanlig måndag alltså, om inget dyker upp?

ska packa klart väskan nu och ta bussen som går 08.15.
Ha en super bra dag, puss

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0