Måndag

Äntligen är måndagen snart slut, är helt slut i kroppen efter två tuffa innebandyträningar. Båda träningarna innehöll maddor med match spel så de tvar inte speciellt lugnt tempo, framförallt inte när man spelade med killarna i morse. Även lite straffläggning blev det, och jag måste säga att jag verkligen har hittat mitt sätt att göra nu. Men som dagt det gäller att klara av pressen när det verkligen gäller. Gick ju bra igår på matchen, så det borde ju alltid funka?! haha

Idag , eller denna vecka kanske jag ska säga började mitt "nya liv", ska nämligen börja bli lite nyttig, en mardröm är ju att gå upp massa i vikt. Så idag var första dagen med att välja bort all pasta, ris och potatis och iställer äta grönsaker. Samtidigt har jag blivit helt fast i den vegitariska maten, så även det införs lite i mitt liv. Ska absolut inte bli helt veg för hur gott är det inte med en köttbit på lördagskvällen? Men ska iallafall äta det när det finns att välja. Så gott.
Haha jag satsar på att försöka hålla det här till sommaren, men glöm inte att det här mest gäller på veckodagarna för helgerna blir det ju alltid lite sådär med maten. Haha en start iallafall. Och som jag tränar (5 ggr i veckan) kommer jag vara i toppform till sommaren, kanske bara behöver bli lite vältränad?

Men nu ska jag sluta att sitta här och babbla, finns massor jag behöver göra. Vika in kläder i garderoben och plugga inför engelska redovisningen imorgon..  Ska prata om Niagara fallen

Puss puss

I helgen är det dags för jobb igen! hehe klockan 08.00...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0