Matlagning

Helt plötsligt blev huset helt tomt här hemma, med mat på spisen och allt. Så jag fick i uppdrag att ta hand om detta. Visserligen är det bara pasta, men ändå liksom. Lite knepigt att både skriva blogg, plugga och kolla spisen. Men är man tjej så är man (man klarar det) eller kanske jag ska säga: Är man Nicole Cedergren så klarar man det. För jag klarar ju faktiskt det mesta.

Tänk jag som skulle plugga efter skolan, och hur har det gått med den biten? Inte alls bra. Men nu sitter jag med papprerna framför mig iallafall. Ett stort framsteg. Usch kom precis på att det är torsdag imorgon, eller asså så blond är jag inte att jag inte vet att torsdag kommer efter onsdag, men det jag syftar på är att jag har spanska imorgon eftermiddag, tre timmar... Funderar på om jag ska skita i den.. men om jag ändå inte har något att göra kan jag väl sitta där. Men det är sååå booring, verkligen skit enkelt. Känns som om jag bara sitter där och kan allt. Så om något roligt kommer upp väljer jag hellre det. haha badgirl.

Men nu måste jag börja läsa igenom medicin frågorna (väldigt svårt)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

3 timmar :O? ja som tycker 2 timmar på måndagar e pain in the ass!

2009-03-18 @ 22:34:08
Postat av: Nicole

haha aa, de tär ganska långtråkigt .. :/

2009-03-19 @ 09:58:33
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0